Tuesday, April 3, 2012

: aku dan cuti :

ASSALAMUALAIKUM blogku.  sini tmpt aq luahkan prob.masuk bulan 4 sudah kan. skrg ni aku tgh cuti sem, bape hari? mestila seminggu je. benci doh cuti kejap jep. heyy ape boleh buat kan. alhamdulillah jumaat lps aq exam utk short sem aq. hanye OSCE! wlupon hnye tapi nak menghadapi saat2 terindah tuh bapak "takot" even dah nak msok TAHUN 3 nie ha. lagi pulak senior aku yg jage, lagi debor. kali ni aq rase len je bile OSCE. knpe? ntahla beb. aq harap sgt result okay la. setakat ni aku bersyukur result aq xmengecewakan tpi sikit tula adela. hehee. k la ceter pasal laen pulak.haaaa. sedia mklum kwn baek time sekolah le si IRA, dah pon sah jadi tunang kpda EJAM. aku? knpe nye? aku jeles sikit je pom. calon tak de lagi la weii. maseh mencari-cari LAKI yg boleh melupakan kisah aq dan die. klu siape perasan la setiap kali aq update blog mesti aq cter sikit pasal die tapi skrg aku try lupe kan die, housemate aku AIN&K.PAIN slalu ingtkan aq. benda lps jgn lagi dikenangkan. aq redha dgn takdirnye. Ni je dpt aku update. free2 aq update agi yer. selamat mlm warga bumi.PEACE! =)


* " Jika DIA yang terbaik buat diriku,agamaku,duniaku dan seluruh kesudahan urusanku dimasa ini dan masa akan datang, maka permudahkannya untukku".AMIN.





niela IRA NORAZRIN RAHIM.
tunang sudah kau kan, harap ko boleh jadi isteri yg terbaek utk suami kau nanti k. syg kau!


fewiitt posing dari kami semua.hahahaa.
kawan sek rendah, rindu rindu rindu!


IRA with EJAM.


No comments:

Post a Comment