Wednesday, April 4, 2012

: suratan atau kebetulan :

assalamualaikum. arini xbpe nak on9 sgt sebab bz kot. esok mama nk buat kenduri arwah atok. masak ape?
nasi impit, rendang ayam, kari daging, smbl kcg je. kuih2 dn buah2an. lagi yg menyakitkan hati bile "si uda" sound direct je kat aq. asal ? mmg kurang ajor betol la. nk on9 fb pon mls dah. masing2 gado nak 0n9 je manjang. smapai aku block pika sndiri u know why? saket ati sgt2.yg aku lagi tak percaya bile HUBBY post kt wall fb aku. terkejot giler aq weii !niela kate2 die. aq langsong tak paham ape yg cube disampaikan. aku mohon kepadamu YA ALLAH tunjukkanlah spe jodoh ku sebenar
.

Masa lalu hitam di dalam hidupku.
Dapatkah ku jadikan putih..
Kegagalan cintaku,juga keyakinan.
Tergoyah oleh keadaan..
Miskin jiwa dan ragaku..
Bagaikan hidup di padang yg tandus..
Begitu beratnya,
Beban yg ada di jalan hidupku..
Bila kau percaya..
Bahwa hari-hari selalu berganti..
Takkan selamanya awan-awan hitam,
Menghantui hidupmu..
Mendung tak berarti hujan..
Yakinlah itu suatu cobaan..
Masih ada waktu dan kesempatan,
Tuk meraih cinta...
Aku ingin mencari ketenangan diri..
Akan hidup ini bukanlah sekedar mimpi..
Aku ingin kau tau isi hatiku..
Cintaku padamu, kasihku, putih tak ternoda
untuk dirimu..

No comments:

Post a Comment