Tuesday, April 10, 2012

: tahun 3 :

hai blogku, dah bape hari tak update ni. lepas kenduri arwah atok aritu kan? btw mmg mls nk on9 dah skrg, coz line wifi cm tahikk je! dah bayar mahal2 jadi cmni.huhh. ahad tghri aku balek kolej, ayah mama antar la spe lagi.
pejam celik dah seminggu bercuti dan msok tahun 3 dah. perasaan? holaa cm laen jer. isnin pulak ttbe2 ade class mengejot. aq mmg la bgun awal tpi si ain tula, menunggu die kol 9 bru g kelas. nseb baek madam jothi okay dan memahami kami. hehehe. tak ramai pon dlm kelas isnin tu, ptg ckit bru penuh kelas. sblom balek kolej aq singgah tgok buchuk dulu. eeee rindunye !pastu mlm smlm, dila ajak mkn sate kt kajang. yumyum. lps gak hajat nk mkn sate wei, mmg terbaekkk sate tu. cter pasal laki sorang ni eeeee mmg benci aku. nak manje2 dgn aku konon, pleasela. aku bukan pempuan cmtuh k. ape lagi aq block fb die.hahahaa.,padan muke hangg!
now mmg aku xpercya laki pon. b je dlm hati aku. susah nak jatuh hati kt org len. heee. malu pulak..
b xnak maafkan aq pon lagi. xpe aq tunggu saat2nye k. xtahu nak update ape lagi, aku out dulula yer. 
love u hubby MOHD HAFIDZ ROSLI.  :) tgokla pic anak buah baru org ni, diela buchuk org yg g jumpe tadi tu.hehee.

No comments:

Post a Comment