Saturday, March 17, 2012

: suke duka :

giler lame aku xupdate blog aku weeyy. xde mase nk update. sudah masuk bulan 3 sudeh. cpt sgt mse berlalu meninggalkan aku.byk sgt peristiwa berlaku dlm hidup aku . ntahla skrg aku cube hidup tanpa HUBBY. smue benda aku pendamkan, mama segalanya bagi aku skrg. mood nak bercinta? xde langsong dah. mls nak lyn perasaan cmtuh. skrg tgh praktikal utk short sem aku. alhamdulillah aritu dpt HOSPITAL BANTING gak wlupon 2minggu. okay2 je praktikal kali ni tapi penat la kne tukar2 setiap 2minggu dgn budak2 nyee. huhh.
buat aku sedih lagi pemergian atok aku pada 13.3.2012 baru2 ni. time atok sakit nseb aku ade kt banting praktikal sane tapi xsempat nak tgok atok gak. sampai la atok masok ICU. ingt lagi pesan atok, "BELAJAR RAJIN2, NANTI BOLEH JAGE ATOK BILE ATOK SAKET". tergiang2 rasenya ditelinga aku ni.
dapat tahu atok meninggal pon dah tgh mlm ,mama call. rase nak balek je mase tuh tapi aku kat selayang. tido pon tak lena pikir nak balek kg je. pagi2 tuh aku gerak balek kg, sampai kg je atok dah siap dikebumikan.
bertambah sedih agi xdpt nak tgok muke atok wat kali terakhir. andak doakan atok tergolong dlm org yg beriman dan beramal soleh. walaupon atok dah pergi buat selama2nya, doakan kejayaan andak ye. k la sampai sini aku update. salam.

No comments:

Post a Comment