Saturday, December 8, 2012

SAKET HATI

Dikala aku tgh taip ni, hati aku saket sgttt dgn hubby! ntahla mcm xde perasaan je dia tuh la. dah 6tahun maseh peragai eee geramm!! aku rase nak tumbuk belasah je dia tuh. ego dia tinggi yg amat , klu xsuke baek putus kan  hubungan ni. aku malas pikir pasal pakwe2 ni! aku msej pon buat tak tahu je, lebih baek xyah baek aritu agi baguusss.. die xphm aku ke??? yew aku tahu kau bz kejeee at least ingat la aku, aku xmintak lebih pongg. kalau kau bukan jodoh aku, aku redha. aku xnak saket2 hai cmnie agi plesss la. kau pikir perasaan kau je, aku ni?? klu boleh hari-hari nak gadoo dgn kau, ehh boleh berambus laa sane.aku xheran klu xdpt kau pon kan dah kuar ayat kuang ajor aku kan. huhhhh. sampai skrg bila kau  xde kedit mula wat xtahu je kt aku kan! mmg aku menci laa. takpe aku  tungguu sampai bila weyy. bye

No comments:

Post a Comment