Thursday, October 6, 2011

:HI TEA dgn madam:

aduhh.penat+letih sgt badan ni haa.pagi tadi ade test opthalmology alhamdulillah aku lulus kot.malu gak tadi name kne pangil dlm kelas coz markah tingi,xlah tingi 20 je betol dri 25!hehe.tak percaya pulak tadi nme kne pangil.skrg nie aku dah ngantok sgt.xsangop nak hadap buku.esok ade test madam prema lak.ayoyoo.baru enjoy ptg tadi dah kne perah otak lak.esok abes class balek kg ler.cuti seminggu!tapi cuti aku kali ni cm xbermakne je rsenya.byk kne buat keerja oo.study tok mid sem agi.cter pasal HI TEA dgn madam tadi.wahhh mmg gempak la.sporting gler madam madzerah dan madam rozaine.enjoy gler beb.lagi2 bila madam madzerah menari.hahahaa.aku ingat madam kaki clubbing.ishh.pandai2 je aku kan.xbaek betol.aku harap sgt pasnie ade wat lagi cmni.madam rozaine pas nek cuti ni xde mengajar coz die smbong study die.soo xde revesion class la nmpknye kan?aku stdy ckit2 je ni haa.klu mcq insyaallah boleh jwp ag,klu essay?mampus nak menjwpnye.
hahaahaha.k la ni aku ade pic HI TEA bersama madam.tidoo dulu.salam.xlupe kat hubby,doakan kejayaan owg ek.love u so much hubby. :)
GROUP 1

GROUP 2

GROUP 3

madam ku sayang!

hahahaha,bila madam madzerah merongeng.glerrrr.!

1 comment: