Sunday, July 3, 2011

::TANPA DIE:

Lame gak xupdate blog ni.dah seminggu aku cmnie.susah betol nak lupekan DIE dlm hidup aku ni.msok tahun ni 5tahun kite bersama kan  AWAK.lagi 7hari je anniversery kite.saya rindu AWAK sgt.maybe ni salah saya gak coz ikotkan kata hati ni.saya tahu AWAK xkan terima saya balek kan??dah byk kali AWAK bagi peluang tapi saya ego sgt.AWAK dah byk berkorban tok saya.saya xkan lupe semua tuh.kite dah rancang nak celebrate same2 kan BESDAY&ANNIVERSERY kite tapi semua hancur.1.7 genapla umo AWAK 27tahun.saya leh doakan AWAK dari jauh je.wlupon saya tahu mesti AWAK mrh sgt kat saya.xnak dah nak tgok muke saya kan??kalau ade jodoh xkan kemana kan AWAK..saya doakan AWAK dpt gurl yg lagi baek dari saya k.setakat ni jela dpt aku luahkan.salam..

No comments:

Post a Comment