Friday, May 6, 2011

::HARI LAHIR NU'URAMIRAH RAHMAT&HARI MAMA:

hai semua.skrg baru ader mase nak tulis blog!sempena hari lahir sy kan.thanks ye kwn2 kelas tadi coz wish,malu gak tadi.hahahaha.kowang mmg the best la.nak ceter ckit psl kelahiran sy,sy dilahirkan di HOSPITAL DAERAH BANTING,pukul 3.25pm.spe lahirkan sy??mestila mama sy,cik anom tuh.sy bersyukur kerana dilahirkan didunia ini tanpa cacat dan cela.mama sy kata,sy dulu time baby kulit putih gler.but skrg dah smkin besar,kulit bertukar hitam lak.ayoyoyoo.xpew sy redha jer.terima kasih mama sebab membesarkan andak smpai sebesar ini!haha.memberikan kasih syg,tunjuk ajar,agama,dll.mama juga menjadi KAWAN kepada andak.bila time susah dan senang mama sntiase ade.rindunya kat mama wlupon dah 2minggu berturut2 balek kg.hehe.xdpt nak smbot sme2,lagi2 hari ibu nak dekat ni.andak hanya leh berdoa untuk mama&ayah jer dari jauh..nanti ade mase andak balek k.andak syg mama sangat2!
nie je andak leh bagi wat mase ni..:)
                                                                                                                
haaa.berbalek kisah saya pulak!sy nie xlah cantik cume comey jer.hehe.nak tgok pic sy kecik??tapi xlah kecik sgt pon.??jap yer...



ape yg sy dpt hadiah tahun ni??xtahula.xmintak pon hadiah2 ni,doa untuk sy pon dah cukup ok bagi sy.sy harap sy berjaya dunia&akhirat.leh membanggakan keluarga sy dgn kejayaan sy ok,dan balas jasa mama&ayah..doakan kejayaan sy ye kawan2!k la nak tolong housemate masak,katenya nak wat surprise tok sy.haha.kita tgok jela yer. terima kasih kwn2 coz wish besday sy.syg kowang lebih2...mmmmmuuaaaaahhhhhhhh,,,,,,,salam.

4 comments:

  1. hehe..

    HAAAAPPPYYY BIRTHDAY CYUNK KU..
    MOGA MIRA DAPAT APA YANG MIRA INGINKAN SELAMA NIEE..

    MUAHHhHHHH TO uUUU...<3 <3

    ReplyDelete
  2. eppy bufday k comel~~ heheh =))

    ReplyDelete
  3. hepi bezday dear LOLA...
    semoga tercapai aper yang di maukan...

    ReplyDelete
  4. WAH2... SWEET NEYR,,,,,
    SEDAP LAGU SEDETIK LEBEY TUH... LIKE2

    ReplyDelete